Începând din 21 septembrie 2025, ora 08.00, până pe data de 29 septembrie 2025, ora 07.59, persoanele care au rezervat un loc de parcare în parcările de domiciliu/reședință, pot încărca, exclusiv online, cererea aferentă.
Aceasta va fi însoțită de documentele menționate în Regulamentul prevăzut în H.C.L. nr. 337/2021 cu modificările și completările ulterioare, pe platforma parcari.primariagalati.ro. Până la finalizarea perioadei de depunere, va exista și posibilitatea modificării și completării documentelor.
Cererile precompletate se descarcă, se printează, se semnează și apoi se reîncarcă însoțite de restul documentelor:
• copie B.I./C.I./C.E.I. (însoțită de certificat de atestare a domiciliului și/sau reședinței) din care să rezulte că solicitantul are domiciliul în zona/subzona arondată parcării;
• alte documente obligatorii: act de proprietate, act de donație sau moștenire, proces-verbal de adjudecare, hotărâre judecătorească. Înscrisul privind proprietatea trebuie să fie depus în integralitate;
• copie Certificat de înmatriculare a autovehiculului (sau dovada înlocuitoare a Certificatului de înmatriculare valabilă la data depunerii cererii) deținut în proprietate/folosință cu Inspecția Tehnică Periodică (I.T.P.) valabilă la data depunerii cererii;
• copie Asigurare de Răspundere Civilă Auto (R.C.A.) valabilă la data depunerii;
• copie Contract de leasing/contract de comodat/proces-verbal de predare-primire spre folosință a autovehiculului întocmită pentru o perioadă de 5 ani (sau o perioadă mai redusă, cu mențiunea în contract/proces verbal a posibilității de prelungire până la 5 ani).
Documentele trebuie sa fie lizibile, conforme cu realitatea și să fie încărcate în integralitate.
Tutorialul de încărcare a documentelor se poate consulta online pe platforma parcari.primariagalati.ro.