Primăria municipiului Galați informează că la începutul lunii februarie se va derula o nouă sesiune de atribuire a locurilor de parcare rezidențiale.
Astfel, începând de duminică, 4 februarie 2024, de la ora 08:00, până miercuri, 7 februarie 2024, la ora 07:59, locurile de parcare de domiciliu/reședință rămase neatribuite în urma etapelor de atribuire anterioare din zonele 1 A, B, C - Micro 21, 2A - Micro 20, 3B - Micro 19, 8B - Micro 39, 9C - Țiglina I, 10 A, B - Țiglina II, 19 A - Mazepa I, pot fi rezervate numai prin accesarea aplicației informatice care este disponibilă la adresa https://parcari.primariagalati.ro.
După finalizarea perioadei de rezervare, în intervalul 7 februarie - 17 februarie 2024, cererea pentru atribuirea unui loc în parcarea de domiciliu/reședință poate fi încărcată exclusiv online. Cererea va fi încărcată pe platforma https://parcari.primariagalati.ro alături de documentele menționate în Regulamentul prevăzut în H.C.L. nr. 337/2021 cu modificările și completările ulterioare.
Menționăm că până la finalizarea perioadei de depunere a documentelor există posibilitatea modificării și completării acestora.
Rezervarea și atribuirea locurilor de parcare din parcările de domiciliu/reședință se pot realiza doar de către persoanele cu domiciliul/reședința în municipiul Galați, în zona de deservire a parcării, care îndeplinesc cumulat următoarele condiții:
- au în proprietate/folosință un autovehicul;
- nu figurează în evidențele fiscale ale autorității locale cu obligații bugetare restante, inclusiv amenzi contravenționale;
- au solicitat prin intermediul programului online de rezervare a locurilor de parcare postat pe site-ul www.primariagalati.ro.
Autovehiculul trebuie să fie cu Inspecția Tehnică Periodică (ITP) și asigurarea de Răspundere Civilă Auto (RCA) valabile la data depunerii cererii, să fie declarat și înregistrat în evidențele fiscale ale Primăriei Municipiului Galați, fără obligații de plată.
Precizăm că acțiunea de rezervare a locului de parcare nu este decisivă pentru atribuirea locului de parcare.
Nu vor fi admise în procedura de atribuire a locurilor de parcare de domiciliu/reședință persoanele fizice care:
- nu pot dovedi domiciliul/reşedinţa în imobilele arondate parcărilor de domiciliu/reședință;
- solicită în calitate de proprietar, utilizator sau comodatar și au înregistrat la rolul fiscal sau la rolul fiscal al comodantului o construcție cu destinație de garaj în municipiul Galați;
- nu deţin un autovehicul în proprietate/folosință/utilizare;
- au efectuat rezervarea online ca deținător al unui autovehicul electric sau hibrid, dar documentele depuse nu confirmă această calitate;
- solicită atribuirea unui loc de parcare în temeiul Legii nr. 448/2006 republicată privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, întrucât dosarele de atribuire depuse de aceste persoane nu mai fac obiectul Regulamentului aprobat prin H.C.L. 337/24.06.2021 cu modificările și completările ulterioare, conform dispozițiilor art. 1 alin. (2) și (3). Aceste dosare vor fi soluționate direct de către Serviciul Reparații Străzi, Siguranța circulației, Semaforizare din cadrul Primăriei Municipiului Galați.
Situaţiile prezentate nu sunt cumulative și vor fi verificate de Serviciul Administrare Parcări Rezidențiale, Asociații de Proprietari, din cadrul Primăriei municipiului Galați.
De la data afișării acestui anunț, manualul de utilizare a aplicației informatice în vederea rezervării, tutorialul și arondarea imobilelor pot fi accesate pe site-ul www.primariagalati.ro la secțiunea Servicii electronice/Parcări de reședință.
Așadar, perioada de rezervare este între 4 februarie, ora 8:00 - 7 februarie, ora 7:59, iar perioada de încărcare a documentelor între 7 februarie, ora 8:00 - 17 februarie, ora 7:59.